Gençlik aşısı; ameliyatsız yüz germe ve cilt gençleştirme  sağlayan yeni nesil bir yöntemdir. Çok etkili olan bu yöntem Türkiye ve dünyada oldukça popüler hale gelmiştir. Bu yöntemin içeriğinde ‘’hyalüronik asit’’  bulunmaktadır.  Hyalüronik asit cilde nem, esneklik ve parlaklık verir. Uygular uygulanmaz kolajen etkisi ile cildin yer çekimi etkisinden kurtararak cildi gergin bir hale getirir. İçeriğindeki nem ile cildin kuruluğunu önleyerek fresh bir görünüm sağlar.  Ciltteki pullanma yok olurken, cilt ışıltı, parlaklık ve canlılık kazanır.

Ciltte görülen mat görünüm ortadan kalkar. Sonuçları çok hızlı ne net bir şekilde ortaya çıkar.

Gençlik aşısı hangi bölgelere uygulanır?

Gençlik aşısı; alın, göz çevresi, kaş arası, dudak çevresi, boyun, dekolte bölgesi ve el üstlerine uygulanabilir.

Hangi problemler için uygulanır?

• Cilt gençleştirme tedavileri
  • Cildin yapılanması
  • Yaşlanmaya bağlı kırışıklıklar
  • Periorbital bölgedeki dinamik kırışıklıklar
  • Yüzdeki dinamik ve statik kırışıklıklar
  • Yüz hatlarını düzeltme
  • Akne ciltteki diğer skarlar
  • Cilt aydınlatma ve leke oluşumunu engelleme
  • Göz altı morlukları
  • Göz altı kırışıklıkları
  • Mat, soluk ve yorgun cilt görünümü
  • Cildin nem kaybını önleme
  • Cilt sıkılaştırma
  • Boyun ve dekolte estetiği
  • El rejuveasyonu
  • Koltuk altı beyazlatma

Kimler yaptırabilir?

Yetişkin kadın ve erkeklerin gençlik aşısı yaptırmasına engel bir durum yoktur. Özellikle 30 yaştan itibaren ciltteki hyaluronik asit azaldığı için cildin canlı görünümü azalır. Yeterince hyaluronik asit üretmeyen cildin bu olumsuz etkilerinden kurtulmak amacı ile takviye sağlayan gençlik aşısı anti anti-aging koruma sağladığı için zamanı durdurmak ve geçen zamanı geri getirmek isteyenler için uygulanabilecek en etkili silahtır.

Gençlik aşısı için kadın veya erkek olmanın farkı yoktur.

Gençlik aşısı, cilt üzerindeki etkileri ve konforu bakımından estetik operasyonlarla kıyaslandığında son derece ekonomik bir işlemdir.

Detaylı fiyat bilgisi ve tüm sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Yan etkileri var mıdır?

Hyaluronik asit normal koşullarda vücudun birçok bölgesinde çeşitli doku katmanlarında hali hazırda bulunan, doğal bir maddedir. Gençlik aşısının içeriğinde Hyaluronik asit olduğu için genel itibariyle bir yan etki oluşturmaz.

Fakat işlemi uygulayan hekimin uzman olması, güvenilir bir ortamda yapılıyor olması önemlidir. Çünkü piyasada farklı kalite ve içeriklerde gençlik aşıları bulunmaktadır ve alerjik maddeler içerebilir.

Herhangi bir alerjiniz varsa mutlaka hekiminize bildiriniz ve tecrübeli bir hekime başvurunuz.

Gençlik Aşısı Kalıcı Mıdır?

Diğer birçok aşı ve cilt gençleştirme uygulaması gibi belli bir süre için etkilidir. Kalıcılığı, cildin durumuna ve yaşına, cilt bakım rutinine bağlı olarak uzayıp kısalabilir. Düzenli yapılan işlem sonrası 6 aydan 1 yıla kadar kalıcılığı bulunmaktadır.